Procedura zgłaszania reklamacji:
Serwis firmy KMplus pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 16:00
Tel.: 23 659 38 38
e-mail:
serwis@kmplus.com.pl
§ 6 Odstapienie od umowy 1. Konsument, który zawarl umowe na odleglosc, ma prawo do odstapienia od umowy bez podania przyczyny skladajac stosowne oswiadczenie na pismie, w terminie 14 dni (podstawa prawna: art. 7 ust.1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialnosci za szkode wyrzadzona przez produkt niebezpieczny Dz.U. Nr 22, poz. 271 ze zm.). Termin ten jest terminem nieprzekraczalnym i liczy sie od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy swiadczenia uslugi od dnia jej zawarcia. Do zachowania tego terminu wystarczy wyslanie oswiadczenia przed jego uplywem na adres Uslugodawcy. 2. W przypadku odstapienia od umowy zawartej na odleglosc, umowa jest uwazana za niezawarta. To, co strony swiadczyly, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, ze zmiana byla konieczna w granicach zwyklego zarzadu. 3. Zwrot powinien nastapic niezwlocznie, nie pózniej niz w terminie 14 dni. Zakupiony towar nalezy zwrócic na adres Uslugodawcy.
§ 7 Procedura reklamacji 1. Produkty posiadaja gwarancje producenta, importera lub sprzedawcy, obowiazujaca na terenie Polski. Czas gwarancji kazdego produktu widnieje w jego opisie na stronach sklepu. Szczególowe warunki realizacji gwarancji sa okreslone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Wiekszosc produktów posiada gwarancje realizowane bezposrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokladne adresy punktów serwisowych znajduja sie na kartach gwarancyjnych dolaczanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów. Klient moze takze przeprowadzic procedure reklamacyjna z tytulu Gwarancji za posrednictwem Sprzedajacego. 2. Reklamacje nalezy skladac na adres Uslugodawcy. 3. Skladajac reklamacje nalezy dostarczyc do Uslugodawcy reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu i wypelnionym zgloszeniem reklamacyjnym, dostepnym pod adresem: .... 4. Uslugodawca rozpatrzy reklamacje w terminie 14 dni od dnia zlozenia reklamacji. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzysc Klienta usluca naprawi lub wymieni reklamowany towar na nowy, pelnowartosciowy lub zwróci wartosc kupionego towaru. 5. Jezeli towar jest niezgodny z umowa, Klient moze zadac doprowadzenia go do stanu zgodnego z umowa przez nieodplatna naprawe albo wymiane na nowy, chyba ze naprawa albo wymiana sa niemozliwe lub wymagaja nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmiernosci kosztów uwzglednia sie wartosc towaru zgodnego z umowa oraz rodzaj i stopien stwierdzonej niezgodnosci. (Ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedazy konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego). 6. Klient traci uprawnienia okreslone w pkt. 5 niniejszego paragrafu, jezeli przed uplywem dwóch miesiecy od stwierdzenia niezgodnosci towaru z umowa nie zawiadomi sklepu o tym fakcie. Do zachowania terminu wystarczy wyslanie zawiadomienia przed jego uplywem. - towar przed wysłaniem musi zostać zabezpieczony w opakowaniu zapewniającym transport do serwisu.
- sprzęt prosimy przysyłać kompletny (urządzenie przesłane bez akcesoriów, które mają wpływ na funkcjonalność danego sprzętu, lub które mogą być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania zostaną odesłane do nadawcy bez naprawy). - do reklamowanego sprzętu prosimy dołączyć kartę gwarancyjną, kopię dowodu zakupu oraz wypełnione zgłoszenie reklamacyjne z opisem usterki wraz z podaną sytuacją w jakiej występuje. -jeżeli sprzęt dostarczony do serwisu okaże się sprawny serwis pobierze opłatę za diagnostykę i koszty przesyłki. Firma KMplus rozpatruje reklamacje w ciągu 21 dni roboczych od daty ich wpłynięcia. Zastrzega sobie również prawo do wydłużenia okresu rozpatrzenia reklamacji do 28 dni roboczych w sytuacjach nietypowych. W razie wątpliwości prosimy o kontakt z serwisem: 023 659 38 38, info@sinuslive.pl Formularz reklamacyjny. |